Aankomst - Reisverslag uit Cebu City, Filipijnen van Marthevdh - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Cebu City, Filipijnen van Marthevdh - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg

07 September 2014 | Filipijnen, Cebu City

Hallo

De reis naar cebu city is goed verlopen. De lange vlucht viel me 100% mee. Ik kon genoeg films en series in het vliegtuig kijken.
Ondanks dat mijn papier van mijn uit vliegticket voor de Filipijnen verdwenen was, kon ik toch zo door de douanne. Heb zo mijn eerste stempel in mijn paspoort ontvangen! Van het vliegveld werden we opgehaald door Renske, zij is hier de regio coördinator van Be more. De rit in de taxi was een belevenis op zich. Iedereen rijdt hier door rood en het is een grote chaos.
Voor de rest hebben we dit weekend nog niet zoveel gedaan, iedereen was nog een beetje moe van de reis. En we moeten allemaal nog wennen aan het klimaat van hier. Het klimaat is echt heel vervelend hier, het is hier name lijk altijd rond de 30 graden;)
Morgen ga ik beginnen bij share a child, en dinsdag ben ik alweer vrij vanwege een feestdag. Ze zijn hier nogal van de feestdagen, volgens Renske weet bijna niemand waarvoor al die feestdagen zijn, maar (bijna) iedereen is wel vrij :p. Gelukkig zijn alle winkels en bezienswaardigheden wel open :) dit geeft ons mooi de gelegenheid om de stad te zien.

Tot de volgende keer!


  • 07 September 2014 - 14:14

    Hans En Paula:

    Heel veel plezier !

  • 07 September 2014 - 15:03

    Frans En Carolien:

    Fijn te horen dat de reis goed is verlopen. Veel plezier verder!

  • 07 September 2014 - 16:20

    Anita En Frans:

    Fijn dat je goed bent aangekomen heel veel plezier gr frans anita en elsa

  • 07 September 2014 - 17:51

    Marga En Otto:

    Fijn dat het allemaal goed is gegaan met de reis geniet ervan en we gaan je volgen groetjes

  • 07 September 2014 - 19:51

    Mama:

    gaat goed zo met opslaan van foto's,leuk hostel liefs mama

  • 07 September 2014 - 21:59

    Kitty:

    Hoi marthe, een fijne tijd , geniet er van. Hopelijk krijgen we nog mooie verslagen van je te lezen.gr van ons allemaal.

  • 10 September 2014 - 16:52

    Cathelijne :

    Hoi Marthe,

    Fijn dat de reis is meegevallen.
    Geniet van het verblijf daar!

    Groetjes Cathelijne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Cebu City

Backpacken in ZO-Azië

.

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2015

De laatste maand

31 Januari 2015

Duurde even

27 December 2014

Laos

14 December 2014

Thailand

28 November 2014

Mingalaba!

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 5273

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 02 Maart 2015

Backpacken in ZO-Azië

Landen bezocht: